Exercitiu pentru remedierea afectiunilor coloanei vertebrale

CUM SA GESTIONEZI CAT MAI EFICIENT DURERILE SI AFECTIUNILE COLOANEI VERTEBRALE

Cu siguranta ca te-ai confruntat cel putin o data in viata cu durerile de spate si cu tot disconfortul resimtit, indiferent ca e vorba de redoare (durere) sau doar de un simplu disconfort, ori chiar si de o usoara tensiune resimtita la nivelul coloanei vertebrale.

Tendinta generala este aceea de a gasi solutii imediate pentru recapatarea mobilitatii cat mai rapide si de a depasi tot acest disconfort.

Dar oare exista solutii imediate in astfel de situatii?

Stiu ca ai la indemana mai multe variante de abordare, cum sunt, de pilda, medicamentele sau cremele antiinflamatoare si miorelaxante, insa cu riscul de a-ti cauza si alte reactii neplacute, colaterale, dupa cum stii. De asemenea, stii si ca poti apela la proceduri fizioterapeutice, insa nu cu efecte imediate si, mai ales, pe termen lung, iar tu vrei sa te remediezi ACUM!

Eu vin si-ti spun ca exista cel putin o solutie de remediere simpla si naturala, si chiar la indemana ta!

Ce trebuie sa faci este un exercitiu simplu, de cateva minute, care, odata inclus in rutina ta zilnica, te va ajuta sa scapi definitiv de orice disconfort sau tensiune din zona coloanei vertebrale, sa-ti recapeti mobilitatea si, mai mult chiar, sa-ti fortifici musculatura vertebrala si paravertebrala, cu scopul evitarii oricaror astfel de episoade similare pe viitor.

Si am sa-ti arat cum se efectueaza un astfel de exercitiu chiar ACUM!

Conditia necesara si suficienta, ca acest exercitiu sa-si produca efectele scontate, este urmatoarea:               

se executa cat mai lent posibil si neaparat in limita confortului propriu, fara a forta sau a grabi, in vreun fel, efectuarea lui.

In fiecare dimineata, inainte de a te da jos din pat, din pozitie orizontala, stand cu fata in sus si cu mainile pe langa corp, cu fiecare picior in parte, in mod alternativ, incepi prin a tara, cat mai lent, calcaiul spre sezut, apoi aduci genunchiul la piept, in limita confortului tau, il indrepti si apoi, asa cum este, indreptat, si cat mai lent posibil, cobori piciorul inapoi pe pat. Repeti apoi exercitiul si cu celalalt picior, astfel incat sa rezulte o serie de 6 repetari cu fiecare picior in parte. Pe tot parcursul acestui exercitiu, daca il executi corect, vei simti cum sunt angrenati toti muschii spatelui si cum lucreaza fiecare in parte.

Ce beneficii vei experimenta in urma acestui exercitiu?

  1. Beneficii cu caracter imediat.

In primul rand, vei simti cum tensiunea din toata fascia si muschii spatelui s-a eliberat. Ca urmare, disconfortul dispare treptat, iar tu iti recapeti mobilitatea, sau chiar ti-o imbunatatesti, intrucat, daca ai fi stiut de acest exercitiu inainte de a resimti aceste neplaceri, cu siguranta nu le-ai mai fi avut.

De ce?                     

Pentru ca acest exercitiu este modul perfect de a-ti intretine mobilitatea si sanatatea intregii tale coloane vertebrale.

  1. Beneficii pe termen lung.

In al 2-lea rand, acest exercitiu este extrem de benefic pentru tine si cu rezultate vizibile in timp, daca te deranjeaza colaceii de grasime din jurul taliei. De ce? Pentru ca, executand acest exercitiu zilnic, cu regularitate, si repetat si seara in pat inainte de culcare, cu numarul de repetari crescut progresiv, de la 6, initial, la 20, pe fiecare picior in parte, vei remarca cu siguranta rezultatele obtinute. Si atunci, te asigur ca nu-ti mai iei nici vreun abonament la sala pe viitor!  

Descopera ACUM simplitatea si eficienta acestui super-exercitiu cu multiple beneficii pentru tine si sanatatea ta!